Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2006

Εγώ μόνος μου..

Μοναξιά,
δε ξέρω τι να πώ, τι να πρωτοπώ όχι μη με μπερδέψετε με κάποιον πρωτοπόρο δεν θέλω να μοιάζω δε μπορώ να λένε πως δε ξέρω..ίσως μπορεί και όχι κανείς ξέρεις μα όλοι μιλούνε και γώ σιωπώ σαν να μην υπάρχω σαν να μην υπήρξα ποτέ θα ναι το μέλλον μου και αυτό είναι που φοβάμαι..

Μα κι αν φοβάμαι πάλι σιωπώ κι άν δεν φοβάμαι πάλι, υπάρχει μεγάλη μοναξιά στον κόσμο αυτό δεν είμαι ο μόνος , μόνος μου το ξέρω, το ξέρουν κι άλλοι μα δε μπορώ να ακουστώ και έκανα blog για να σας πώ , όχι πως υπάρχω μα πως ζώ και αγαπώ όπως κι άλλοι ώστε να δίνω δάκρυα στη φλόγας το μαγκάλι μπάσκε ξυπνήσουν οι φωτιές να ερωτευθούμε πάλι ?

Καλωσορίσατε στο blog μου, είμαι μόνος μου, να ρθείτε να μιλήσουμε δε θέλω άλλη παρέα να μου πουλά αέρα, κι αν τον αέρα τον ποθώ.. να τον επιούμε όλοι δεν είμαι δα μικρόψυχος να σας αφήσω φόλα , δε έφταναν όλα αυτά να σας σκοτώσω κιόλας , εδώ για να μιλήσουμε ας έρθετε για λίγο κι άς ήταν να ξυνπνήσουμε και θα μουν ο .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: