Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2007

" Ο πρώτος διαδικτυακός μου εφιάλτης "

Κείμενο συμμετοχή στο πάρτι γενεθλίων του doncat.blogspot.com

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ monosmou: " Ο πρώτος διαδικτυακός μου εφιάλτης "

Χρησιμοποιώ το διαδίκτυο εδώ και κάτι χρόνια, για πολλούς και διάφορους λόγους η ουσία των λόγων αυτή ίσως δεν θα σας είναι και τόσο σημαντική όταν θα πρέπει να γράψω την δική μου διαδικτυακή εμπειρία, μιας και δε θα εξιστορήσω εμπειρία άμεση αλλά κάπως έμμεση που μου συνέβη .
Θα σας περιγράψω λοιπόν τη πορεία του πρώτου μου διαδικτυακού εφιάλτη!

Πορεία, γιατί ο εφιάλτης έλαβε τα ερεθίσματα του πριν κοιμηθώ και αφού πρώτα είχα περάσει ακόμα μία μέρα "on line".Η πρώτη ακτίνα ηλιακού φωτός με βρίσκει να βρίσκομαι πλησίον του πληκτρολογίου κάνοντας απ'την κούραση μια ασυνείδητη παύση δευτερολέπτων από το ολονύχτιο πλέον σερφάρισμα. Είχα γυρίσει όλους τους αγαπημένους μου διαδικτυακούς τόπους όπως συνήθως και το τελευταίο που θυμάμαι είναι πως η τελευταία μου βόλτα ήτανε σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες με περιεχόμενο.
'Ηθελα να ενημερωθώ για το "τι τρέχει" στον κόσμο σήμερα.. Η αλήθεια είναι πως δε θυμάμαι καθόλου ποιές σελίδες ακριβώς, ίσως να έφταιγε κι μπύρα που κατανάλωσα παρέα πριν έξι ώρες και ήταν βαθμών 12! Βλέποντας στον firefox το extention του καιρού η εξωτερική θερμοκρασία ήταν -5 και μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση πως εγώ αντιθέτως ένιωθα ζέστη!..σε λίγο ξύπνησα ιδρωμένος, είχα κοιμηθεί στο αναπαυτικό πληκτρολόγιο του φορητού, καλή σας μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: