Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2007

" Αγάπη "

Όλοι έχουν μια μεγάλη αγάπη,
όλοι οι μεγάλοι έχουν μια μεγάλη αγάπη, όπως και όλοι οι μικροί ,
εγώ, είχα και εγώ μια μεγάλη αγάπη που χάθηκε κι αυτή..

Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα να ξέρω τη μεγάλη μου αγάπη μα ούτε και να με ξέρει κι αυτή καλύτερα σαν θα ναι δεν ξέρω.. τώρα, γιατί παλαιότερα , όχι πολύ παλιά, ήμουν και εγώ όπως όλοι τριγύρω, όλοι.. σχεδόν, όπως οι περισσότεροι .

να είναι σχετικό και σίγουρο για τα καλά - τρελό δηλαδή - συνάμα , οτι αγάπη υπάρχει .

Το θέμα είναι πως πραγματικά δε ξέρουμε γιατί, βέβαια οι περισσότεροι περί της αγάπης όντας θέμα σχετικό και σίγουρο συνάμα , πολλοί θα πούνε πως το γιατί γνωρίζουν όμως δεν είναι αλήθεια και αυτό όπως αυτή :)

Ο
ι πιο τρελοί σε σχέση με τους πολλούς θα εκφέρουν την άποψη πως αγάπη είναι μια ψηλό-διακύμανση αλλά συνάμα ιδιαίτερη και κρίσιμη στη διαφορά ενέργειας που έχει ως αποτέλεσμα τον ερεθισμό του εγκεφάλου, που προδίδει έτσι το φαινόμενο αγάπη στα μάτια του αλλουνού ..οι απόψεις δεν διίστανται !

Οι πολλοί πάλι σε σχέση με τους λίγους και τρελούς, συχνά θα εκφέρουν την άποψη πως αγάπη είναι το πολυτιμότερο πράγμα στον κόσμο και πως όλοι αγαπάμε επειδή ξέρω πως αγαπάω και γώ..κάποιον, κάποια, κάτι..κάτι άγνωστο μα συνάμα γνωστό ..οι απόψεις διίστανται !

Τρελός και με τους λίγους ή κανονικός και με τους πολλούς , αυτό το "συνάμα¨ της αγάπης ίσως να είναι το χρησιμότερο που αυτή θα μπορούσε να σου δώσει - να σου δώσει γιατί είναι θεά, θεός , βλέπε 'Ερωτας, Αγάπη κτλ - ..

Αφού όλοι έχουν μια μεγάλη αγάπη, είχα και εγώ λοιπόν όμως τώρα πια πλέον δεν ξέρω η αλήθεια να σας πω, τι είναι αγάπη μα υπάρχει ..και είναι αλήθεια, όπως κι εκείνη !




..κι ένα επίκαιρο :
" επί τιμής και αυτής ένεκεν.. σ αγαπώ γαμώ την τρέλα μου "

Δεν υπάρχουν σχόλια: